top of page
  • Thessa

ROCK & ROLL WEDDING TIMON & ILENA

Bijgewerkt op: 28 feb. 2021

Op 07-06-2019 mocht ik de rock & roll themed wedding van Timon & Ilena fotograveren. Ook hun zoontje Jorn speelde op deze bijzondere dag een grote rol. Kijk je mee?

 

HET AANKLEDEN:


De dag begon met het fotograferen van de bruid bij haar ouderlijk huis. Hier werd Ilena opgemaakt door make-up & hair artist Lida van Straaten. Ilena haar moeder hielp met aankleden en het was een bijzonder en gezellig moment met alle dames die s'ochtends aanwezig waren.

Later die ochtend vertrok ik ook richting het ouderlijk huis van Timon, de bruidegom. Hier werd hij door zijn ouders geholpen met aankleden. Timon zijn vader had het bruidsboeket en de corsage zelf gemaakt. Na het aankleden vertrokken we geheel in stijl met een prachtige trouwauto om de bruid op te halen.


THE FIRST LOOK:


Altijd spannend, elkaar voor het eerst zien! Ilena had gekozen voor een korte speelse trouwjurk en op een originele manier liet ze deze zien aan haar toekomstige echtgenote. Welke haar samen met haar zoontje buiten stond op te wachten.

Na the first look reden we gauw door naar de fotoshoot locatie voor het maken van de trouwfoto's.


THE WEDDING SHOOT:



HET JA WOORD, GROEPSFOTO'S & FEEST:


Ik hoop dat je hebt genoten van deze real wedding. Mocht ik iets voor jullie mogen betekenen op basis van fotografie dan hoor ik het graag.


Veel liefs, Thessa





34 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page